Ekspert Stefan odpowiada na najczęściej zadawane pytania dotyczące spraw organizacyjnych

Nasz ekspert Stefan odpowiada na najczęściej zadawane pytania. Zebraliśmy je tutaj w jednym miejscu, żeby rozwiać Wasze wątpliwości.

Pyt. 1. Kupiłem bilet przez Internet. Dostałem e-maila potwierdzającego. Czy to jest mój bilet ? Czy to wszystko ?
Odp. TAK, Potwierdzenie z e-maila jest biletem elektronicznym (podobnie jak np. w tanich liniach lotniczych). Można wydrukować potwierdzenie i zabrać ze sobą albo użyć ekranu swojej komórki. Rolę biletu elektronicznego pełnią zamiennie albo sms z kodem pokazany na ekranie komórki albo wydruk z potwierdzeniem. Jeden lub drugi pokazujemy przy wejściu do wioski festiwalowej i tu wymieniamy go na opaskę na rękę, którą nosimy przez cały czas trwania festiwalu. W związku z ubiegłorocznymi doświadczeniami opaski będą wyrywkowo sprawdzane przez służby porządkowe również u osób przebywających na terenie wioski festiwalowej. Zabezpieczcie swoje smsy i e-maile z potwierdzeniem przez skasowaniem albo zróbcie sobie kopie bezpieczeństwa. Utrata dowodu zakupu ma bowiem przykre konsekwencje (patrz punkt 23).

Pyt. 2. Gdzie mam odebrać opaski? Przy wejściu, w kasie ?
Odp. Dokładnie tak! W budce (kasie) przy obu wejściach do wioski festiwalowej (W1 i W2). Posiadacze karnetów na cały festiwal odbiorą swoje tekstylne opaski w kolorze pomarańczowym (ze specjalnym wzorem) i zobowiązani są je nosić na ręce i okazywać służbom porządkowym i informacyjnym podczas trwania całego festiwalu zwł. przy punktach kontroli opasek.  Z doświadczenia wiemy, że tuż przed rozpoczęciem koncertów przy kasie robi się „wąskie gardło”. Dlatego, kto ma możliwość powinien postarać się przybyć wcześniej, np. ok 16.00- 17.00 wtedy wejście do wioski festiwalowej odbywa się dużo płynniej.
W związku z podleganiem pod przepisy o imprezie masowej zmuszeni jesteśmy lepiej kontrolować wnoszenie alkoholu przez uczestników festiwalu. To również może doprowadzić do zmniejszenia przepustowości przy wejściu.

Pyt. 3. Jestem posiadaczem podwójnego karnetu. Jednak druga osoba, nie może dotrzeć ze mną o tym samym czasie. Jak można rozwiązać tego typu sytuację ?
Są dwa sposoby.
1. toporny (nazwijmy go drewnianym): pierwsza osoba pokazuje kod i odbiera obie opaski. Jedną zakłada na swoją rękę, drugą wkłada do kieszeni. Gdy jak ta druga osoba przyjedzie ( i np da cynka np. smsem) wychodzi na spotkanie tej drugiej (przed bramę wejściową) wręcza jej opaskę i …. już
2. wyrafinowany (nazwijmy go silikonowym): pierwsza osoba pokazuje przy wejściu swój kod i zaznacza że chce odebrać tylko jedną z dwóch opasek, Osoba sczytująca kod odznacza tylko jedną odebraną opaskę. Druga osoba bez przeszkód odbiera swoją opaskę wtedy, gdy dotrze do wioski, bo kod w dalszym ciągu jest aktywny i przy sczytaniu pokaże się informacja, że osoba, która go teraz pokazuje jest uprawniona do odbioru tylko jednej opaski.

Pyt. 4. Nie zdecydowałem się na zakup biletów w przedsprzedaży. Czy będę mógł kupić bilet na miejscu (np.  w kasie) ?
Odp. TAK, w tym roku dzięki powiększeniu terenu wioski festiwalowej TAK. Oprócz przedsprzedaży planujemy także sprzedawać karnety i bilety kasie podczas trwania festiwalu, przy wejściu do wioski festiwalowej (W1 i W2).  Sumarycznie jest to jednak rozwiązanie droższe niż zakup karnetów w przedsprzedaży, bo dodatkowo do każdego egzemplarza (karnetu czy biletu) zakupionego w kasie podczas festiwalu doliczamy opłatę 5 zł. Konsekwentnie promujemy jednak przedsprzedaż jako podstawową i preferowaną formę zakupu. Dla organizatorów każdy karnet zakupiony w przedsprzedaży to miód na serce. Uwaga: W przyszłości , w zależności od stopnia wypełnienia docelowej pojemności wioski festiwalowej zastrzegamy sobie jednak prawo do ograniczenia ilości sprzedawanych biletów i wstrzymania sprzedaży w dowolnym momencie.

Pyt. 5. Co będzie jeśli np. zgubię opaskę? czy dostanę duplikat?
Odp. NIE, nie będziemy wydawać duplikatów. Technologia produkcji bezpiecznych opasek wejsciowych wyklucza z jednej strony przypadkowe zniszczenie opaski (opaska jest trwała i wodoodporna) a z drugiej strony wyklucza zdjęcie opaski bez jej zniszczenia (w celu np. przekazania jej innej osobie). Prawidłowo założona opaska nie ma prawa również spaść z ręki. Dlatego opaski na rękę są powszechnie stosowane jako wielokrotne bilety wstępu na takich imprezach jak np. festiwale. Podsumowując: posiadacz opaski powinien dbać, by nie uległa ona zniszczeniu (co nie jest takie trudne):)

Pyt. 6. Czy zapewniacie wyżywienie ?
Odp. TAK. Koncerty trwają prawie 6 godzin dziennie. Dlatego zawarliśmy blisko 30 umów z różnymi firmami gastronomicznymi i innymi podmiotami, np. lokalnymi stowarzyszenia, które mają zapewnić Wam smaczne posiłki podczas festiwalu (również wegańskie) . Ufamy, że nie będziecie musieli się martwić o ciepłe posiłki, a ich wybór i jakość znów będzie lepszy jak przed rokiem. Nie musicie nigdzie biegać, bo wszystko co człowiekowi potrzebne jest do życia (w dziedzinie jedzenia i picia) znajdziecie na miejscu w wiosce festiwalowej. Między koncertami będą przerwy techniczne ok. 20-30 minut, w sam raz żeby posilić się. Osobna sprawa to śniadania, temat ważny zwł. dla mieszkańców pola namiotowego. Na śniadania zapraszamy pomiędzy godz 8.00 a 10.30 (w piątek, sobotę i niedzielę także). Wyżywienie oczywiście jest płatne przez uczestników we własnym zakresie. Posiłki są świeże smaczne i urozmaicone. No i niedrogie.

Pyt. 7. Czy można wnosić własny alkohol na teren wioski festiwalowej?
Odp. NIE. Na terenie wioski festiwalowej obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania własnego alkoholu / nie zakupionego na stoiskach na terenie wioski festiwalowej. Alkohol nielegalnie wnoszony do wioski festiwalowej będzie konfiskowany przez służby porządkowe przy wejściu oraz podczas trwania festiwalu na terenie wioski festiwalowej i na polu namiotowym. W pierwszej kolejności dotyczy to piwa w puszkach i butelkach, jak również innych rodzajów alkoholu nie dopstępnego na oficjalnie działających stoiskach gastronomicznych. Te i inne kwestie porządkowe zostały uregulowane w Regulaminie Festiwalu.

Pyt. 8. O której rozpoczynają się koncerty ?
Odp. Koncerty rozpoczynamy o godz 18.00. Większość z Was na bilecie – karnecie ma tę godzinę rozpoczęcia festiwalu czyli 18.00.Wyjątkiem jest sobota, gdy rozpoczynamy wcześniej, o 17.30.

Pyt. 9. Jak dojechać na Wasz festiwal? i co gorsza jak z niego wrócić w ostatnim dniu wakacji?
Odp. Zagadnienie to rozłożyliśmy na czynniki pierwsze w rozdziale >>> dojazd <<<
Opcji dojazdu jest naprawdę sporo. Z powrotami w tym roku również nie powinno być problemu, bo są dwa bezpośrednie pociągi z Barcic do Krakowa (a stamtąd do reszty kraju) wcześnie rano i popołudniu.  Dlatego w tym roku zrezygnowaliśmy z podstawieniu specjalnego powrotnego POCIĄGU FESTIWALOWEGO, bo w czasie kiedy miałoby to największy sens np. ok godz 11.00 jest zamknięty tor między Krakowem Płaszowem a Głównym (roboty torowe).

Pyt. 10. Czy gwarantujecie miejsce na polu namiotowym?
Odp. TAK, mamy w tym temacie dobre wiadomości. Ponieważ pole namiotowe powiększyło znacznie swój areał w porównaniu do ubiegłego roku, więc ugościmy na nim wszystkich chętnych; zarówno posiadaczy karnetów jak i biletów dziennych. Obowiązuje zryczałtowana opłatę 20 zł (a tuż przed festiwalem 25 zł)  bez względu na ilość dni/nocy spędzonych na polu. Posiadacze karnetów (z polem namiotowym) otrzymają dodatkowo specjalne opaski koloru brązowego na rękę poświadczające prawo do legalnego przebywania na polu namiotowym. Na terenie pola namiotowego obowiązuje zakaz przebywania osobom postronnym (bez opasek „pole namiotowe”). Wejściówki na pole namiotowe (za 20 zł) można zakupić w przedsprzedaży na stronie www.ekobilet.pl/ckis. Będzie można je też zakupić na miejscu w kasie, 5 zł drożej. Na polu namiotowym obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy. W czwartek z pewnością wybór najlepszych miejsc będzie o wiele większy niż w piątek i sobotę.

Pyt. 11. Czy będzie tzw. pole ciche dla rodziców z małymi dziećmi?
Odp. TAK. Podobnie jak w poprzednich latach. Ciche pole namiotowe będzie jedno (sporej wielkości)  i wyłącznie dla rodzin z dziećmi, a to z powodu skarg, że w poprzednich latach nie zawsze nocowały na nim osoby z małymi dziećmi (i nie podobało się to uprawnionym mieszkańcom). Mogą korzystać z niego tylko rodziny/osoby z małymi dziećmi do 140 cm wzrostu. Jego pojemność to ok. 300 namiotów. To pole namiotowe znajdziesz na mapce . Położone jest w północno zachodniej części wioski festiwalowej w pewnym oddaleniu od sceny głównej (ok 300 m) i stodoły (150m). Również na tym „cichym” polu największy wybór najlepszych miejsce miejsc jest w czwartek. To pole będzie posiadać swój niezależny, kontenerowy węzeł sanitarny.

Pyt. 12. Czy uczestnicy festiwalu mają zapewniony parking ? 
Odp. TAK. Zarówno posiadacze karnetów i biletów dziennych mają zagwarantowane miejsce na parkingu w pobliżu wioski festiwalowej (w odległosci ok 300-400 m). Po przejechaniu mostu na Popradzie należy kierować się prosto. Zielony Parking zlokalizowany jest po ok 300 m za mostem i po przejechaniu skrzyżowania z drogą prowadzącą do wioski festiwalowej), która będzie zamknięta dla ruchu kołowego.  Na terenie wioski festiwalowej (z wyjątkiem parkingu) w tym roku znowu obowiązuje całkowity zakaz ruchu wszelkich pojazdów. Jest to podyktowane względami bezpieczeństwa i koniecznością zachowania przejezdności dróg ewakuacyjnych.
Wzorem ubiegłych lat dla pojazdów mieszkalnych (kampery, przyczepy, vany itp) zostanie udostępniony Camper Park. Camper Park usytuowany jest tuż przez skrzyżowaniem z drogą prowadzącą do wioski festiwalowej (w odległości ok 150 m od wioski festiwalowej).
Nowością jest ogrodzone pole namiotowe dla motocyklistów. Dojazd od strony wschodniej (patrz mapka poniżej)

Pyt. 13. Czy będą zapisy na warsztaty?
Odp. TAK. Pierwszeństwo w zapisach na warsztaty mają posiadacze karnetów na cały festiwal (3 dni). Niektóre warsztaty mają limit uczestników (np. 15-20 os). Pozostałe warsztaty są otwarte b.o. (limitowane pojemnością sali czy namiotu).
Rozkład warsztatów godzina i miejsce rozpoczęcia znajdziecie w aplikacji, w ulotkach i na plakatach na terenie wioski festiwalowej. Komunikaty (dot. zmian) będą publikowane na tablicy ogłoszeń w sąsiedztwie biura festiwalowego i ogłaszane przez megafon.
Pracujemy nad zaimplementowaniem pre-zapisów na warsztaty przez naszą aplikację. Pre-rezerwacje będzie można robić ok. 7 dni przed festiwalem. Będzie to rezerwacja z pierwszeństwem, którą następnie należy potwierdzić na miejscu w wiosce festiwalowej najpóźniej we czwartek!!! (tak, tak, to ukłon w stosunku do osób, które przyjeżdżają na cały festiwal).
Zapisywać na warsztaty osobiście będzie można się wiosce festiwalowej już od godz 12.00 we czwartek 30 VIII.
Na większość animacji dla dzieci nie trzeba się zapisywać, ale obowiązuje rozsądek dot. pojemności miejsca czy dostępu do materiałów i rekwizytów.

Pyt. 14. Jakie atrakcje są dodatkowo płatne?
Odp. Na terenie wioski festiwalowej znajduje się mała stadnina koni i paintball, obie atrakcje są płatne dodatkowo. To samo dotyczy spływów pontonem. Wycieczka na Słowację jest bezpłatna, ale w pakiecie nie ma posiłków trzeba zabrać ze sobą prowiant albo kupić sobie przysłowiowego hot doga i … kofolę.  W programie wydarzeń towarzyszących są dwa odpłatne warsztaty (malowania henną i pióropuszy).  Udział w pozostałych warsztatach jest w reguły bezpłatny (chyba, że wyraźnie zaznaczono inaczej).
Polecamy zakupy na kramach (gadżety, biżuteria, ciuchy, ceramika itp… ) ma się rozumieć … też „za pieniążki”.
Oczywiście dwie istotne pozycje takie jak: dojazd na festiwal i wyżywienie w trakcie również trzeba opłacić sobie samemu.

Pyt. 15. Czy w wiosce festiwalowej jest wi-fi?
Odp. TAK. (z licznymi zastrzeżeniem)
Działamy w górach, gdzie nie zawsze można liczyć na internet w komórce. Co roku mierzymy się z problemem przepustowości łączy. Może uda nam się wreszcie tym razem, bowiem zainwestowaliśmy pewne środki we własną infrastrukturę (funkcjonującą 3 dni w roku!) :-). Planujemy odpalić własne, festiwalowe bezpłatne wi-fi o (celowo)  ograniczonym obszarze działania (najlepiej powinno działać w okolicy stodoły, jurty tanecznej i małej sceny). Jeśli będziecie chcieli np. wysłać e-maila, zamieścić zdjęcie na Instagamie i podejdziecie w to miejsce, to … powinno być OK. Nie dajemy niestety gwarancji odnośnie jakości (ta zależy m.in od ilości osób korzystających w tym samym czasie z sieci). Starajcie się „odpuścić” zapychające łącza akcje takie jak live streaming spod sceny. 5-8 osób wpadnie na to samo i Internet w wiosce festiwalowej „wysiądzie” 🙁

Pyt. 16. Czy na terenie wioski festiwalowej można płacić kartami kredytowymi, np. za karnety kupowane w kasie, posiłki?
Odp. zasadniczo NIE. Ale w zeszłym roku na terenie wioski festiwalowej pojawiły się pojedyncze terminale płatnicze kart kredytowych :-).
Organizatorzy planują uruchomienie w kasie głównej terminalu obsługującego karty kredytowej, którą będzie można zapłacić za karnet czy wejściówkę, ale ostatecznie zależeć to będzie od … niezawodności łącza internetowego w praktyce. Wraz z terminalem pojawi się usługa cash back.
Jakby co to w Barcicach jest jeden bankomat (w sąsiedztwie biblioteki w odległości ok 700 m od wioski festiwalowej)
Przypominamy również, że za karnet kartą płatniczą można zapłacić przez internet w systemie ekobilet.pl/ckis .

Pyt. 17. Jak wygląda kwestia zaplecza higienicznego w wiosce festiwalowej „w szczerym polu”? Czy są toalety, umywalki, prysznice?
Odp. Na terenie wioski festiwalowej dostępne jest podstawowe zaplecze higieniczne. Podczas festiwalu funkcjonują to bezpłatne toalety polowe typu Toi, Toi codziennie serwisowane. Toalety są także wewnątrz Stodoły w Odnozynie, ale w odróżnieniu od bezpłatnych toalet polowych są płatne.
Na terenie wioski festiwalowej są umywalki i prysznice polowe. Oprócz znanych z lat poprzednich pryszniców polowych z ciepłą wodą w sąsiedztwie stodoły w Odnozynie, będzie także dodatkowa kontener „prysznicowy” z 10 kabinami i 2 umywalkami na polu namiotowym wyłącznie dla jego mieszkańców.
Osobny kontener sanitarny przeznaczony jest dla mieszkańców „cichego pola namiotowego z małymi dziećmi”.

Pyt. 18. Jak wygląda w tym roku organizacja wioski festiwalowej oraz rozmieszczenie najważniejszych obiektów?
Odp. Dla zobrazowania jak wygląda przestrzenna organizacja wioski festiwalowej podczas 6 edycji Festiwalu Pannonica przygotowaliśmy dla Was specjalną mapkę.

 

Pyt. 19. Pamiętam, że kiedyś były naklejki upoważniające do wejścia pod samą scenę? Czy będą w tym roku?
Odp. NIE, to było rozwiązanie tymczasowe, na które zdecydowaliśmy się jednorazowo w 2016 r. W tym roku nie będzie takich naklejek.

Pyt. 20. Czy będzie bezpieczna strefa dla małych dzieci pod sceną?
Odp. TAK. I mamy nadzieję, że zadziała to wreszcie tak jak nam się to marzy. Korzystając z niej rodzice udostępniają swoim dzieciom o wiele lepszą widoczność sceny (nie zasłanianej przez osoby dorosłe), a równocześnie nie narażają dzieci na „poturbowanie” przez osoby żywiołowo tańczące pod sceną. Wstęp do strefy mają dzieci do lat 7 i ich rodzice/opiekunowie w proporcjach 1 dziecko / max 1 dorosły. Skąd te proporcje? Stąd, że jeśli wpuścimy do strefy więcej osób dorosłych niż dzieci to przestanie ona spełniać swoją role komfortowego i bezpiecznego placyku, gdzie dzieci mają szczególne prawa. Bezpieczna strefa dla dzieci pod sceną w tym roku będzie po prawej stronie.

Pyt. 21. Czy GuczoDisko będzie każdej nocy?
Odp. NIE, Guczodisko na Pannonice tradycyjnie odbywa się JEDEN RAZ PODCZAS każdej edycji i zawsze w nocy z czwartku na piątek. Decydując się na późniejszy przyjazd na festiwal (np. w drugi albo trzeci dzień) bezpowrotnie traci się okazję do udziału w GuczoDisku.
W tym roku czwartkowe GuczoDisko zapoda Dj WOJ po raz pierwszy nie odbędzie się w Stodole (ciasnota!) tylko w tzw. jurcie tanecznej.

Pyt. 22. Czy będą nocne powrotne autobusy do Nowego Sącza (Rytra) odwożące uczestników po koncertach?
Odp. Autobusów nie będzie, ale będzie specjalny, bezpłatny pociąg!!! Codziennie po koncertach!
O godz 0:12 odjedzie z Barcic w kierunku Rytra. A o godzinie 0:37 z Barcic w kierunku Starego i Nowego Sącza. Jeśli piłeś alkohol nie kombinuj! zostaw auto na parkingu i wróć do domu/na kwaterę bezpłatnym i komfortowym pociągiem z klimatyzacją.

Pyt. 23. Skasowałem sobie e-maila z potwierdzeniem zakupu karnetu z Ekobiletu i co więcej utopiłem na wakacjach swoją komórkę z potwierdzającym sms’em. Czy mogę odzyskać bilet?
Odp. NIE. To analogiczna sytuacja jak zgubienie papierowego biletu albo zgubienie portfela z pieniędzmi. Ty utraciłeś dowód zakupu biletu, my również go nie mamy, bo nie jesteśmy administratorem bazy Ekobilet’u. Apelujemy zatem: dbajcie o swoje bilety. Na wszelki wypadek dostajecie je w dwóch trwałych i łatwych do zachowania i skopiowania postaciach. Sami możecie zrobić dowolną ilość kopii bezpieczeństwa czy wydruków. Nie zrobimy tego za Was.

Pyt. 24. Czy w 2017 roku będzie akcja „Nie ściągamy opasek!”?
Odp. TAK. 🙂 Będzie znowu podobna (nieco zmodyfikowana) akcja (challenge) dla twardzieli 🙂 pn. „Nie ściągamy!”.
Każdy kto kilka tygodni po festiwalu „przenosi” na ręce swoją tekstylną opaskę pannoniczną dostanie specjalny kod upoważniający do zakupu w SPECJALNEJ cenie karnetu na 7. Pannonica Folk Festiwal. Szczegóły ogłosimy niedługo po zakończeniu 6 edycji. Nie znamy jeszcze w tym momencie cen które obowiązywać będą w 2018 ceny są pochodną kosztów, a te niestety (zwł. koszty organizacyjne i funkcjonowania pola namiotowego), mocno wzrosły w 2018 r.

Pyt. 25. Kiedy najwcześniej można przyjechać do wioski festiwalowej?
Wioska festiwalowa będzie otwarta dla gości festiwalu od godz 10.00 w czwartek 30.08.2018 r. Dopiero wtedy zezwalamy na wstęp na pole namiotowe i do CamperParku. Wcześniej na polu namiotowym nie będą dostępne żadne urządzenia sanitarne. W środa przed rozpoczęciem festiwalu w wiosce w dalszym ciągu trwają prace przygotowawcze. Im mniej osób „pląta” się wtedy bez celu po wiosce tym lepiej dla wszystkich.  Wiemy jednak (ponieważ piszecie do nas w tej sprawie), że część osób z różnych powodów wybiera się w Beskid Sądecki wcześniej 1-2 dni przed festiwalem. Dla nich uruchamiamy (tak jak w 2017 r) możliwość zamieszania w okresie poprzedzającym festiwal (od środy 29 sierpnia wieczorem) na tzw. „polu przejściowym”. Dzięki uprzejmości władz gminy Stary Sącz uruchomione zostanie ono nieopodal wioski festiwalowej w Barcicach na tzw. Przystani Rowerowej, która położona jest przed mostem na Popradzie po drugiej stronie drogi naprzeciwko boisk Barciczanki (oznaczone na mapce TN). Na Przystani Rowerowej jest toaleta, wiaty, miejsce na grilla i dostęp do wody i mały parking, gzdie róznież może zatrzymać się kamper. Z „przejściowego” pola biwakowego bezpłatnie mogą korzystać osoby udające się na Pannonikę. Pole to jest częściowo ogrodzone, ale nie jest strzeżone.

Jeśli coś jeszcze Was nurtuje, piszcie śmiało biuro@pannonica.pl
uwaga; 3 dni przed festiwalem i podczas trwania festiwalu zastrzegam, że z powodu nawału obowiązków nie odpowiadam na indywidualne maile i zapytania (np. jaka jest teraz pogoda w Barcicach albo czy są jeszcze bilety), przepraszając z góry, jeśli któreś z zadanych nam pytań pozostanie bez odpowiedzi.

pozdrawiam

Wasz Stefan

 

hipster 7

46 komentarzy do "Ekspert Stefan odpowiada na najczęściej zadawane pytania dotyczące spraw organizacyjnych"

  • comment-avatar
    Ola
    27 sierpnia 2015 (07:26)
    Reply

    A czy na pole namiotowe można wnosić jakiekolwiek jedzenie?

    • comment-avatar
      Wojtek
      5 sierpnia 2017 (21:51)
      Reply

      Można , aczkolwiek stoiska gastronomiczne będą niepocieszone 🙂 oczywiście nie dotyczy to napojów alkoholowych, których nie można wnosić.

  • comment-avatar
    Ewelina
    7 sierpnia 2017 (11:24)
    Reply

    Nie dziwię się, że ze specjalnej strefy dla dzieci nie chce korzystać zbyt wiele osób. I to z jednej prostej przyczyny, nie po to się jedzie razem, mam tu na myśli parę z dzieckiem, by jedno z nich siedziało w specjalnej strefie z dzieckiem, a drugie samo pod sceną. Radzę przemyśleć pomysł jeśli ma on mieć jakiekolwiek zastosowanie.

    • comment-avatar
      Wojtek
      16 sierpnia 2017 (16:12)
      Reply

      Pozostaniemy przy swoim; strefa w której będzie 40 dzieci i 80 dorosłych przestanie spełniać roli strefy komfortu i bezpieczeństwa dla dzieci.
      Są oczywiście inne wyjścia można stanąć z boku, z tyłu ale z małym dzieckiem pod scenę gdzie rządzi roztańczony tłum nigdy bym się nie pchał.

  • comment-avatar
    Konrad
    10 sierpnia 2017 (16:02)
    Reply

    Czy wstęp na pole namiotowe jest możliwy już w środę czy dopiero w czwartek?

    • comment-avatar
      Wojtek
      16 sierpnia 2017 (16:01)
      Reply

      W tym roku mamy zdecydowanie mniejszą elastyczność w tym względzie (impreza masowa). Pole namiotowe wyposażone w sanitariaty itp. będzie przygotowane od czwartku 31.08 wcześniej jest to zwykła łąka, gdzie będą trwać dodatkowo intensywne i tym samym uciążliwe prace związane z budową wioski festiwalowej. Dlatego uprzejmie prosimy o przybywanie na nasze pole namiotowe najwcześniej w czwartek rano (po godz 9.00). Jeśli ktoś chce przyjechać w dolinę Popradu parę dni wcześniej to możemy polecić inne funkcjonujące tu pola namiotowe. W Barcicach kilka namiotów przyjmie Pani Kazimiera Łatka prowadząca gospodarstwo agroturystyczne więcej>>> . Cena to 7,5 zł za os. i 5 zł za namiot (w dostępem do łazienki). Natomiast niedaleko Barcic prywatne pola namiotowe jest np. w Rytrze (Elżbieta Pasiut tel. 604-206-209) więcej>>> Cena to 4 zł /os i 2 zł prysznic.
      Za zgodą władz gminy Stary Sącz między 29 a 31 sierpnia 2017 uruchomione zostanie również bezpłatne pole biwakowe w Barcicach na tzw. Przystani Rowerowej, która położona jest przed mostem na Popradzie po drugiej stronie drogi naprzeciwko boisk Barciczanki. Na Przystani Rowerowej jest toaleta, wiaty, miejsce na grilla i dostęp do wody. Z pola biwakowego bezpłatnie mogą korzystać osoby udające się na Pannonikę, które zechcą przybyć w Beskid Sądecki przed festiwalem. Pole biwakowe jest ogrodzone, ale nie jest strzeżone.

  • comment-avatar
    Oskar
    18 sierpnia 2017 (16:33)
    Reply

    Czy można na teren pola namiotowego wnieść Turystyczną kuchenkę gazową ??

    • comment-avatar
      Wojtek
      18 sierpnia 2017 (19:43)
      Reply

      Tak, można.

  • comment-avatar
    Kaśka
    18 sierpnia 2017 (22:25)
    Reply

    Przyjeżdżamy na festiwal ze znajomymi. Jedni kamperem, drudzy z namiotem. Czy jest możliwość rozbicia się obok siebie? Przyjeżdżamy na cały czas trwania festiwalu z małymi dziećmi. Czy jest możliwość wjazdu kamperem na ciche pole namiotowe?

    • comment-avatar
      Wojtek
      21 sierpnia 2017 (00:32)
      Reply

      W ostateczności może tak być(zgoda dotyczy oczywiście CamperParku). Na szczęście udało nam się powiększyć jego areał, więc miejsce jest. Prosimy ustawić namiot na tyle inteligentnie, żeby nie przeszkadzał kamperom i tym samym, żeby nie irytował podstawowych (żeby nie napisać „prawowitych”) użytkowników CamperParku. 🙂
      Uwaga w 2018 r nie ma już takiej możliwości.

  • comment-avatar
    Oskar
    21 sierpnia 2017 (13:15)
    Reply

    Czy na polu namiotowym jest dostep do pradu, gniazdek elektrycznych ??

    • comment-avatar
      Wojtek
      27 sierpnia 2017 (11:39)
      Reply

      Nie

  • comment-avatar
    Krzysiek
    23 sierpnia 2017 (11:41)
    Reply

    Pytanie: Czy kupując bilet jednodniowy można dopłacić 20 PLN, żeby rozbić się na polu namiotowym?

    W szczególności chciałbym kupić bilet na sobotę, ale rozbić się na polu namiotowym już w piątek w nocy i zostać na nim do niedzieli. Czy jest to możliwe?

    • comment-avatar
      Wojtek
      27 sierpnia 2017 (11:42)
      Reply

      tak własnie należy zrobić. bilet „pole namiotowe” to zryczałtowana opłata za cały okres festiwalu od czwartku rano do niedzieli w południe. Ale uwaga!!!
      żeby pojawić się na polu namiotowym w piątek trzeba mieć bilet „wejściówkę” na piątek

  • comment-avatar
    Michał
    24 sierpnia 2017 (18:39)
    Reply

    Hej. Czy przy rejestracji na polu jest obowiązkowy dokument tożsamości czy wystarczy sam bilet z wejściem na pole i dajmy na to potwierdzenie danych przez znajomego?

    • comment-avatar
      Wojtek
      27 sierpnia 2017 (11:43)
      Reply

      Minimum formalności. Trzeba mieć bilet! Dowodu tożsamości nie pokazujemy.

  • comment-avatar
    Olga
    28 sierpnia 2017 (09:24)
    Reply

    Pole działa od czwartku. Ale czy w środe wieczór moge już zaparkowac na parkingu festiwalowym?

    • comment-avatar
      Wojtek
      28 sierpnia 2017 (20:56)
      Reply

      Tak, można

  • comment-avatar
    Teresa
    28 sierpnia 2017 (10:14)
    Reply

    Czy 11 letnie dziecko wyrośnięte niewiele ponad 140 cm może liczyć na bezpłatne wejście/ bilet ulgowy?

    • comment-avatar
      Wojtek
      28 sierpnia 2017 (20:59)
      Reply

      Niestety nie. 14o to 14o cm. a np. 145 cm > 140 cm. Po to jest to kryterium i miarka, żeby nie było żadnych dylematów.

  • comment-avatar
    Barbara
    28 sierpnia 2017 (11:45)
    Reply

    Kiedy będzie znany szczegółowy program (wraz z godzinami) imprez towarzyszących?
    Jest bardzo dużo atrakcji, w wielu chcę uczestniczyć i chciałabym sobie rozplanować wszystkie dni w całości.

    • comment-avatar
      Wojtek
      28 sierpnia 2017 (20:59)
      Reply

      dziś wieczorem 🙂

  • comment-avatar
    Waldek
    28 czerwca 2018 (13:38)
    Reply

    Jak chce kupić karnety na 3 dni dla 2 osób z 1 namiotem tzn. powinienem wybrać 1 bilet za 150 i drugi za 130 czy 2 bilety po 150 ?

    • comment-avatar
      Wojtek
      4 lipca 2018 (22:41)
      Reply

      2 bilety po 150 zł . Opłata za pole namiotowe dotyczy kązdej dorosłej osoby (bez wzgledu na ilośc osób w namiocie).

  • comment-avatar
    Mateusz
    15 sierpnia 2018 (06:07)
    Reply

    Czy na polu namiotowym mozna rozpalac grilla?

    • comment-avatar
      Wojtek
      15 sierpnia 2018 (10:50)
      Reply

      Zakaz grillowania na polu namiotowym!!! Co podoba się jednemu , niekoniecznie spodoba się sąsiadom. O zagrożeniu pożarowym nie wspominając.

  • comment-avatar
    Jan
    18 sierpnia 2018 (21:42)
    Reply

    Mamy 2x karnet 3 dni „blind promo” (bez pola nam.), kupiony przez Ekobilet. Czy jest możliwość przekazania biletów innym osobom?

    • comment-avatar
      Wojtek
      19 sierpnia 2018 (10:04)
      Reply

      Tak, nie robimy z tym żadnego problemu, bilet nie jest imienny 🙂

  • comment-avatar
    oskar
    23 sierpnia 2018 (12:10)
    Reply

    Mam pytanie odnosnie splywu pontonem czy jest tylko jedna godzina ta 9:30 czy bedzie mozliwosc splyniecia w pozniejszej godzinie, o ile pamietam rok temu byla mozliwosc

    • comment-avatar
      Wojtek
      24 sierpnia 2018 (21:57)
      Reply

      Spływy w piątek i sobotę zaczynają się od godz 9.30 i będą trwały co najmniej kilka godzin. Oczywiście wiele zależy od pogody i stanu wody.

  • comment-avatar
    Marti
    24 sierpnia 2018 (10:15)
    Reply

    Czy na terenie festiwalu jest dostępny depozyt aby przechować wartościowe rzeczy ?

    • comment-avatar
      Wojtek
      24 sierpnia 2018 (21:57)
      Reply

      Nie. nie świadczymy usług depozytu (na zielonej łące) 🙂

  • comment-avatar
    Aagnieszka
    26 sierpnia 2018 (20:41)
    Reply

    Wybieram się na Festiwal rowerem? Czy jest możliwość zabrania go ze sobą na pole namiotowe?

    • comment-avatar
      Wojtek
      26 sierpnia 2018 (22:40)
      Reply

      oczywiście 🙂

  • comment-avatar
    Jacek
    29 sierpnia 2018 (15:37)
    Reply

    Czy można spać w aucie na parkingu (nie kamper) ? nie mam namiotu a chciałbym jednocześnie zachować mobilność więc spanie w samochodzie wydaje się naturalnym rozwiązaniem. Oczywiście posiadam karnet na 3 dni.

    • comment-avatar
      Wojtek
      10 września 2018 (23:59)
      Reply

      można

  • comment-avatar
    Marek
    30 sierpnia 2018 (12:38)
    Reply

    A ja coś na żarty dodam 😉 Bo mnie zainspirowała zeszłoroczna Pannonica…. do naukowych rozważań o tym jak znaleźć najczystszego toi toia 😀 Bo choć organizatorzy dbają dobrze o sprzątanie sanitariatów, to wiadomo… przy takiej liczbie osób cudów nie będzie 😛 Po zeszłorocznej Pannonice postanowiłem zatem podejść do tego problemu z NAUKOWEGO punktu widzenia 😀 I teraz, drodzy festiwalowicze, dzielę się z Wami efektem mojej mozolnej pracy: Algorytmem Znalezienia Najczystszego Toi Toia 😀 Nie przeraźcie się ;P
    https://drive.google.com/file/d/0B6W0tA09B2O0TUNQZkVwM2R3WkE/view

    • comment-avatar
      Wojtek
      1 września 2018 (12:04)
      Reply

      🙂 🙂 🙂

  • comment-avatar
    Jacek
    30 sierpnia 2018 (13:29)
    Reply

    Jeszcze jakiś czas temu nie było dopisu o tym że w 2018 nie będzie możliwe dostawienie namiotu do Campera nawet jak przyjechaliśmy razem jeśli tak jest to w zasadniczy sposób wpływa na nasz plan wspólnego przyjazdu ( Dopisek jest zupełnie nowy ) a plany powstały wcześniej .Wielka szkoda

    • comment-avatar
      Wojtek
      11 września 2018 (00:58)
      Reply

      Jakiś czas temu nie było nawet mowy o tym, że … w ogóle będzie w tym roku Camper Park. Od 19 lipca już wiadomo że będzie i od tego samego czasu też wiadomo, że do Camper Parku nie zmieszczą się wszyscy znajomi kamperowaców, którzy chcieliby rozbić sobie namioty w pobliżu kamperów.

  • comment-avatar
    Jacek
    30 sierpnia 2018 (14:01)
    Reply

    Czy jeśli na pole Camperów przyjadę busem typu doka (kabina + skrzynia ładunkowa otwarta)i na pace rozbiję namiot to mogę być podciągnięty pod pojazd typu Camper.I będę mógł się cieszyć z festiwalu razem ze swoimi znajomymi którzy parkują swoje T-3 California ?

    • comment-avatar
      Wojtek
      11 września 2018 (00:01)
      Reply

      Tak jest. Taki pojazd to dla nas kamper 🙂

  • comment-avatar
    Irena
    31 sierpnia 2018 (12:28)
    Reply

    Cześć,

    o której godzinie będzie można wejść do wioski festiwalowej, mając jednodniowy bilet na sobotę 01.09?
    I o której należy ją opuścić?

    • comment-avatar
      Wojtek
      11 września 2018 (00:04)
      Reply

      Do wioski można wejść w sobotę rano, a opuścic powinno się ją po sobotnich koncertach czyli po północy w nocy z soboty na niedzielę

  • comment-avatar
    Krzysztof
    1 września 2018 (12:18)
    Reply

    Brać buty za kostkę „po górach” czy tarmpki zwykłe?

    • comment-avatar
      Wojtek
      11 września 2018 (00:04)
      Reply

      buty takie jak bierze się na wędrówki po górach


Zostaw komentarz